keskiviikko 6. lokakuuta 2010

Training Montage

Rocky IV - Training montage

Buyaka!

Alkaa taas pääsemään normaaliin hyvään kondikseen. Ottaa toki aina aikansa päästä syksyllä kuntoon, kun koko kesän mennyt kundien kanssa golfkentällä. 80 kierrosta kierrosta golfia täysin muiden lajien ja syömisen kustannuksella. Joka kesäinen droppaus yleiskunnossa ja lihasmassassa tuntuu aina syksyllä jokseenkin tarpeettomalta. Golfia skulatessa ei pahemmin pysty mihinkään muihin  sporttauksiin venymään. Svingiä suojellaan kaikin mahdollisin keinoin.  

Muutenkin perus puhelu oli kesällä puhelimen soidessa; "Lähetkö pickalaan neppaa palloo ilmaan?" "Oon lähös salille" "Etkä ole, mennään yhes sit illalla!" "...lähetään sit vaan". 
Golfin jälkeen koskaan salille päästy. Ilu ajoi auton suoraa Niittarin tai Kirkkonummen McDonaldsin pihaan ja otetitin tosi isot varvit, mitä enemmän kaloreita, sitä kovempi äijä. Siinä ohessa kun vietetään pitkiä kypsiä keskiviikkoiltoja Willyn kainalossa Cubassa ja pumpataan mallua iha kavereittenki puolesta on pian syksyn ja talven tsemppailut historiaa.

Helsinki ja mallut jäivät onneksi taakse toistaiseksi ja Berliinissä eletään täysin muuttuneena.
Alla treeni ohjelmani:

Maanantai:
Päivällä salitreeni: Jalat+keskivartalo
Illalla: Hallissa joukkueen treenit

Tiistai:
Päivällä salitreeni: Nopeus ja keskivartalo circuit training + Rinta

Keskiviikko
20min juoksulenkki, tavoite 5km

Torstai:
Päivällä salitreeni: Nopeus ja keskivartalo circuit training + Olkapää/kädet
Illalla: Hallissa joukkueen treenit

Perjantai
Päivällä: Salitreeni, Selkä ja kattava venyttely
Illalla: Intervalli juoksuharjotteita

Viikonloppu:
Riippuen kumpana päivänä on liiga/cuppeli, lepoa.